Friday, i'm in love

ÄNTLIGEN är det fredag, bästa dagen på hela veckan. Helt klart! Har nyss avklarat veckans sista prov, iof gick de åt helvete o tror knappt att jag klarar E.. Men de får vi ta då, får väl göra omprov annars. Inget mer med de! I helgen ska jag plugga jävel, har mycket som ska in plus några prov nästa vecka och vill inte sitta o råplugga nästa vecka. Blir ju borta 3 veckor efter lovet och nästan direkt efter de så tar 3orna studenten, så man vill gärna umgås med dom innan dom försvinner! Så jag ska bli klart med allt jag ligger efter med innan lovet hade jag tänkt mig. Så i helgen ska jag göra klart idrottsuppgiften, plugga till matteprovet som vi har på tisdag, göra klart & skicka in en svenska uppgift och läsa på till historiaprovet. Så denna helg kommer jag sitta dränkt i läxböckerna.. får belöna mig med något gott sen när allt är klart!

Nu ska jag springa till matte lektionen. Puss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback