Fristad..

Go'morgon på er! Hoppas natten varit god, de har den här iallafall! Igår hade jag värken tid eller lust att blogga. Kände lixom ett "måste" att blogga, vilket jag inte vill att det ska kännas då detta är min "fristad" där jag inte ska känna några måsten eller något sånt. Så istället spänderade jag i sängen med Hanna & Emma och vi pratade om allt möjligt, studenten, livet efter internatet och hur mycket vi kommer sakna de. Kommer verkligen sakna gemenskapen, och tryggheten att alltid veta, bara jag öppnar dörren så vet jag att det alltid finns någon där som får mig på bättre humör. Även fast det är skönt att skolan slutar, så kommer jag sakna internatet till tusen.. nä ush, detta sista året ska jag njuta till 100 %! 

Imorse när jag gick upp, så kände jag mig hyffsat pigg och glad. Har nu haft min första lektion, Entreprenörskap där vi ska göra ett sällskapsspel. Inte de roligaste, men bättre de än att sitta o läsa massvis med kapitel hela lektionen.. Skulle egentligen haft en lektion till nu, men ska springa upp till Kuratorn nu och sen fortsätter min dag med Djurens biologi, Svenska x 2 och ett fett Matte-prov som jag inte kan.. vi får se hur det går! Har Rosa nu idag oxå, så tänkte fixa stallet på lunchen, så kan jag bara rida sen. Vi får se hur det går, Puss! 
 
Bild från ett tidigare ridpass!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback