GLAD PÅSK

Go'morgon på er! Eller gomorgon o gomorgon.. haha go'dag. Hoppas natten varit god, min har varit till o från. Har sovit väldigt dåligt de senaste nätterna, vaknat upp stressad över saker och ting. Trodde de först var för att de var så mycket plugg i skolan, men nu har de varit så hemma oxå två nätter i rad. För att lugan ner mig, så såg jag ett avsnitt av mumin, då var klockan 8 och sen somnade jag om till 10. Känner mig fortfarande trött dock, men de blir tidig kväll idag istället!
Nu på morgonen har jag ätit en god lyxfrukost som bestod av te, fil och bullar, mums! Tur att de är påsk, jul och midsommar bara en gång om året, annars hade jag nog rullat fram! Och nu har jag målat naglarna i en fin gulglittrig färg och ska strax kolla vad jag kan ha på mig för "påskigt" idag.. hm.. de ordnar vi nog ;) 

Hoppas er påsk blir bra så hörs vi mer sen, puss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback