hinner inte med livet längre..

Gokväll på er! Dagen har gått så fort så fort, hinner inte med mitt liv längre.. hehe. Dagen började ju sesådär när jag kom på när jag satt på bussen att jag glömt strömma-nycklarna, tur att de finns extra nycklar! Men imorgon får jag snällt åka hem och hämta dom, hur mycket de än tar emot. Kunde egentligen göra de idag men orkade inte efter dagens ridning. 
Så förutom att ha haft ridning/stall hela eftermiddagen så var jag oxå uppe i stallet med Annie & Jossan, skulle se hur galen Baron var men han höll sig i skinnet och gick på riktigt bra! Sen har jag bara pratat och samlat kraft med dom bästa och nu väntar sängen på mig. Lägger mig tidigt idag för än gångsskull! 

Hoppas er dag blev som ni ville, puss!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback