HUNGRIG

Go'morgon! Hoppas natten varit god, själv har jag sovit som en stock! De blev inget Göteborg igår, då hon vart sjuk, så istället ska eventuellt jag och Emma in på en mysig fika idag! Istället för stan då, så satt jag mig ner och gjorde klart plugget jag ligger efter med, Djurens biologi & Matte. Så var ändå duktig trotts allt! Sen på kvällen levde vi djävel i Emma & Hanna's säng med kuddkrig, mohaha! Slocknade i sänfen runt 22-tiden. 

Idag har jag sovmorgon till 09:10 och sen två timmar entreprenörskap.. döda mig. Endast teorilektioner idag, när de är så fint väder ute.. menmen, får väl stå ut helt enkelt ;) 
Nu är jag hungrig, så ska upp till Jossan nu o se om hon kom ihåg att ta med mat till mig från frukosten :)

Ha en bra dag, puss! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback