"Info om internatlivet"

Go'morgon på er! Här snöar de för fullt, och jag orkar verkligen inte mera snö.. kan de inte bli vår o varmt nu?! Nä tydligen inte så de är väl bara att lägga på ett leende och strunta i att de ligger flera dm snö utanför fönstret.. Jag har iallafall "hel-ledig" dag kan man säga, fri från alla lektioner. Dock så har jag omprov i "Hovens funktion & sjukdomstillstånd" 16-17. De var lite drygt då jag egentligen ville göra annat denna dag, så istället får jag lägga denna dag på att plugga djävel! Så ah, de kommer jag göra idag. 
 
Igår så hann jag inte uppdatera mera, men min dag slutade såå mycket bättre än vad jag skrev i inlägget. Vi red för en av våra andra ridlärare på skolan(vår ordinare är på kurs) så vi fick rida för hon andra. och jag fick byta häst och var så jädrans nöjd och glad efter ridpasset!! På kvällen så skulle de vara "info om internatlivet", så jag och tre andra tjejer i min klass ställde upp och var "guider" och svarade på frågor osv, De gick jättebra, trotts att jag hade mensvärk så jag trodde jag skulle dö.. men de ordnade sig! :) 
På kvällen så umgicks jag lite med ettorna, och landade i sängen tidigt för en gångsskull, innan 23. Så min dag igår blev riktigt lyckad! 

Nu ska jag skriva ett inlägg om Gårdagens ridpass, innan jag dyker ner i pluggböckerna igen. Puss 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback