Jag jagar drömmen som blev sann..

Go'kväll i stugan! Hoppas er söndag har varit lika underbart mysig som min, som blandannat hat innehållit en tidig morgon, stanbesök och inredning i rummet! Gick upp redan vid 8 imorse, solen lös in rakt på mig, de blev apvarmt och jag var hungrig. Ingen idè att ligga och ruttna där, då de vankades frukost i köket! Så satt mig i vardagsrummet med en brakarfrukost och såg på Tribe, myspys morgon säger jag! 
 
Vid 10 gjorde jag mig iordning för att åka till stan med bästis. Där strosade vi runt på Göteborg's gator, fikade på Espresso House och shoppade lite. Jag som egentligen har köpstopp till April.. hihi känns som de går bra där ;) Men de ena jag köpte var faktist present till mamma, en skål med klassiska tefat i (då hon är så gammal att dom fanns på hennes tid..). Hon fyllde ju år i slutet på februari så en liten försenad present blev de! Dock så tog jag skålen själv när jag inredde då jag egentligen ville ha den själv, haha! Så ska de va, köpa saker som man egentligen själv vill ha ;) 

Köpte också chai-latte pulver för att testa om min chai-sirap är de minsta lik pulvret och så köpte jag en ny mugg, då mamma slog sönder min favoritmugg.. men nu har jag en ny jag kan dricka chai ur! :) 
Jag kom väl hem runt 15-tiden, passade då på att dammsuga rummet när dammsugan var ute och så fick jag världslust att inreda om lite, så de har jag gjort hela kvällen inrpincip! Kan visa bilder på de nästa helg, då jag ska köpa blommor och lite grönt, så blir de fint :) 

Kvällen har jag iallafall spenderat i soffan, framför tv:n och sitter nu i rummet med doftljus och lyssnar på fina YOHIO. 

Imorgon så ska jag först ner till psykologen vid 9. Jag vill inte. Och sen ska jag sätta mig på ett cafè i allum, fixa de sista pluggandet och bara mysa ner mig med något varmt. Så ser planerna nu! Och förresten, jag har studiedag imorgon, därav min mysdag ;) 
 
 
 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback