Jobbig helg

Go'kväll. Tror att er helg har varit så mycket bättre än min. Hade längtat till denna helg länge, men de sket sig när jag fick ställa in middag och krogkväll med barndomsvännerna pga ångest och idag vägrade jag gå ut, då de var massa snö och sprang runt i pjamas hela dagen. Mysigt, men har ändå haft tråk. Så de enda intressanta som hänt min helg är väl att jag träffade bästis en stund igår och vi var nere och lullade runt på allum. 

Idag har jag kollat på säsongsavslutningen i Alpint för damer och herrar, spelat ännu mer sims, tagit en lång dusch, packat, druckit chai te & chai latte och kollat på ett x antal avsnitt av Tribe säsong 5. Mitt liv är somsagt inte direkt intressanta, rent ut sagt! 

Imorgon är det skola som gäller, mentorstid, lunch, historia och sitsträning x 2. På kvällen ska jag nog ta mig in till Sätila och köpa frukt så jag klarar mig under veckan. Annars ser veckan ut som vanligt, inlämning entreprenörskap på tisdag och prov i fortplantning på fredag. Så de lär väl bli en hel del plugg, som vanligt. På torsdag har jag (än så länge) inga lektioner, så kanske åker hem redan onsdagkväll och stannar tills fredagmorgon och går på mina fyra lektioner? Låter bra tycker jag! Eller så tar jag en tripp till stan och tar en fika med någon fin vän. Aja, vi ser nog vad jag kan hitta på! 

Nu ska jag avsluta min söndag med en film, eller ett bra avsnitt av någon bra serie. Puss! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback