känslor..

Hey! Idag har verkligen känslorna gått upp och ner, stup i ett. De är så mycket gamla minnen som kommer upp och jag klarar inte av allting på samma gång, och då brister de för mig. Jag fattar inte riktigt varför jag låter de, som får mig att må dåligt, styra mitt liv och hur jag vill leva de? Det är något jag gör omedvetet och känner stress och press för, egentligen vill jag inte ha de förnära inpå då det tar på mig. Men ändå tillåter jag att de kommer så nära mig att skolarbetet tar skiten. Vet faktist inte hur länge jag orkar mera.. 
 
Sådär, nu fick jag lättat hjärtat lite och alla tankar. Slutade vid 15:50, har käkat en god och stor middag och nu sitter jag här, i matteböckernas tal. Fattar inprincip ingenting, men försöker iallafall.. de är de viktigaste! Ska strax dra mig ner mot kuratorn och få lättat hjärtat ännu mera, sen ska jag bara söka styrka, tröst och kärkek hos mina fina vänner ♥ 

Ta hand om er, puss 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback