kopplat bort bloggen..

Go'kväll på er! Har helt glömt bort bloggen idag, eller har bara kopplat bort den och tänk på saker som är viktigare, typ skolan.. Vid 11 var jag nere i Allum och köpte muta till mig själv, dvs godis. Har kommit fram till, att om jag äter godis samtidigt som jag pluggar går de bättre! En godis för varje uppgift jag gör ;) 
Köpte oxå lite frukt som jag sedan gjorde en supergod och nyttig smoothie av (Mango, passionsfrukt, blodapelsin, granatäpplejuice och lite lätt kesella). Rekomenderar jag starkt till att testa!! 

Annars har jag skickat in två försenade arbeten till lärar'n, gått en promenix runt dammen och spelat sims. Har självklart sett Mellofinalen tillsammans med familjen och YOHIO var självklart helt bäst. Robin var oxå en av mina favoriter, så två av mina favoriter blev etta & tvåa. grattis till dom! Sitter faktist nu och lyssnar igenom YOHIO's låtar och blir så avis att jag inte sjunger så bra..

Imorgon väntar en mysig och välbehövlig fika i stan med bästis, puss 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback