Lite halvt dåsig

Hey! Känner mig lite halvt dåsig, lite sliten både fyskiskt och psykiskt. Så idag hade de varit en såndär perfekt dag att bara ligga i sängen hela dagen och samla kraft åt morgondagen. Men så lyxigt är inte livet! Klockan ringde som vanligt 07:15 och jag drog på mig de snabbaste jag hittade, dvs mjukisar och min mysiga USA-tröja. Typ starndad på strömma, haha ;)
De första förmiddagslektionerna har varit så sega, dock så var Djuren's biologi lite mer intressant då vi labbade med jäst. Eftermiddagens lektioner var dock en plåga, fy i helvete vad trött jag är på skola! Sen har jag haft lite feber till o från under dagen. Känns bättre nu när jag fått i mig lite mat och att all press på skola är slut för denhär dagen. Ska ändå försöka ta de lugnt resten av dagen, kolla på film och skicka in ett arbete som skulle varit inne för typ.. 3 veckor sedan - woopsi! 
 
Imorgon är tanken att jag, Emma, Annie och kanske Hanna & Jossan ska till Göteborg, shoppelishoppa lite(eller dom ska, ja har ju shoppingförbud!) och så ska vi äta middag på dendär resturangen jag, Annie & Eric åt på för någon månad sedan. Ska iallafall bli hur mysigt som helst 

Nu ska jag ner till Annie, då hennes häst ska skos nu vid 17 och han är lite krånglig.. så ja har lovat att hjälpa till ifall han bråkar och sen ska vi ner o mysa med småsvinen 


 
Vi hörs nog senare, kanske slänger in ett rensahuvudet-inlägg!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback