lite tungt

Go'dag på er, igen! Nu är jag hemma, fast jag har varit hemma ett bra tag nu. Men gud vad skönt de var att sätta in foten innanför dörren! Är så sjukt trött (inte många timmars sömn inatt.. hehe) och var så sjuktligt hungrig så jag hade kunnat äta inprincip vad som helst.. men nu känner jag mig iallafall som en människa, när jag fått i mig mat! Denna veckan har varit slitsam, mycket plugg och legat efter med saker jag inte ens visste om att jag låg efter i? Så denhär veckan har mestadels bestått av plugg, förutom att jag och Emma tog en paus från pluggandet och drog till fina Göteborg på kvällen! Vi strosade runt, jag köpte mig en ny tygväska jag har suktat efter läänge.. sen tog vi middag och fika på cafèt Condeco. Vi var inte hemma på Strömmamark förän 21:17, och resten av kvällen tillbringade jag hos ettorna med massvis med prat och lite facerape:ningar ;) 
Var inte i sängen förän vid 00:30-tiden.. 
 
Så imorse var de segt att gå upp. Jag såg mer eller mindre ut som ett lik, haha. Slutade iallafall 13:20 så efter en snabb städning av rummet så tog jag bussen hem 14:11 och kom hem vid 15-tiden. Så ja, nu siter jag och lyssnar på Håkan, och finner tröst och stöd i hans texter och fina röst 
Tycker de är lite jobbigt justnu, skolarbetena får ta de mesta stryken och jag vill bara skjuta allting framför mig, fast jag vet att de bara blir värre när jag gör så. Känner mig inte tillräckligt stark att ta itu med de nu.. 

Nu ska jag nog ta en varm o mysig dusch, puss på er 
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback