Livet är inte fullt med valmöjligheter..

Idag är de en såndär motig dag, när allting känns motigt och jobbigt att genomföra. Har nu på morgonen haft naturkunskap, där vi gör ett grupparbete om Kakao. Så de är rätt kul och intressant. Idrotten var en ren plåga ute i minus grader uppe i ridhuset, men de var iallafall bra träning! På entreprenörskapen var jag så trött att jag knappt orkade gå upp för trappan.. haha! Äcklig lunch oxå, ush o fy! Och nu ska jag upp o ha ridning i två timmar, och jag ska rida Juan. Vill verkligen inte.. men livet är inte fullt med valmöjligheter, så de är väl bara att gå upp och göra de bästa av situvationen, även hur motigt det känns.. 
 
Hoppas er dag blir bättre än min, puss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback