Lugn och skön kväll

Go'kväll på er! Hoppas allt är bra med er, för mig så fungerar de iallafall. hade tre lektioner idag, studiehandlening, historia och ridning resten av eftermiddagen. Red Juan (som ni såg i förra inlägget) och jag sammanfattar de ridpasset som okey, för att vara första gången! Nu i eftermiddag var jag i Sätila och köpte frukt, kom tillbaka och tog en varm dusch innan jag och Emma dök ner i pluggböckerna och blev klara nu vid 20-tiden. Eller klara och klara, orkar bara inte göra mera nu ;) 

Nu efter kvällsfikan så tänker jag låsa in mig på rummet, med en go film och bara mysa. känner att de är precis vad jag behöver just nu! Och få en god natts sömn, så jag orkar alla teorilektioner imorgon.. hehe. 
 
Puss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback