Misslyckad..

Go'kväll, finisar! Hoppas er dag och vecka har varit bra. Jag känner mig så himla mycket gladare, har hittat så mycket styrka och kärlek i mina fina strömmavänner och denna helg ska jag hitta ännu mera kärlek hos mina vänner på hemmaplan, så jag kommer tillbaka tre gånger så stark som förra veckan!!

Jag tog bussen 15:11 från Strömma, och landade på hemmaplan 16:30, och fick äntligen i mig mat! Riktigt mat, som jag har längtat. Bakade oxå en O'boy kladdkaka, som dock blev totalt misslyckad. Tog med den till grannen Lisa, hon tyckte om den så den gick iallafall att äta! Själv så gjorde jag iordning en fruktsallad som jag festade på medans Lisa fick kladdkakan. Så börjar mitt nyttiga jag nu, eller iallafall delvis ;)
Min kväll har jag iallafall, somsagt, spenderat hos Lisa och kom hem nu vid 22 tiden, tog en dusch så nu sitter jag i flätat hår och känner mig rätt så fräsch inför helgens bravader! Har också tänt lite doftljus och ser nu på ett Tribe-avsnitt. Såhär kommer jag avsluta min kväll. 

Puss 
 
Bjuder på denna bild när jag & Cocktail hoppade förra veckan, fina ponny 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback