mycket plugg och en bra film ♥

Go'kväll på er! Hoppas er dag har varit bra. Skolan var plågsamt seg idag.. haha. Riktigt jobbigt att endast ha teorilektioner hela dagen, så är de varje tisdag. Men jag överlevde och gick på alla, så de är ju bra! De två sista timmarna var det matte, men jag jobbade på bra tycker jag och de tyckte matteläraren med. Så nu ikväll tycker jag att jag inte behöver jobba mer matte! Så nu taggar vi prov nästa vecka, eller inte.. haha. Nä positiv ska man vara! Nu ikväll var jag i Sätila med Jossan en snabbis, köpte choklad då jag har plågsam mensvärk o choklad o massa värktabletter hjälper på mig! Så jag har suttit o knaprat choklad, pluggat på ett omprov jag ska ha på torsdag och sett på en jättesöt o fin film, Ironclad. Om ni inte sett den, SÅ SE DEN. Den var riktigt bra. 
 
Nu ikväll ska jag endast ta de lugnt, är helt slut i huvudet efter både matte två timmar OCH nu pluggning av Hovens sjukdomar.. haha. Kanske låser in mig ikväll oxå, o ser på någon bra film och lägger mig tidigt. Ja, vi får helt enkelt se. Jag vet att ettorna saknar mig, så en liten stund kan jag väl vara med dom ;) 

Nu ska jag städa undan lite, och sen upp till Jossan! Puss & kram 

Bjuder på en söt bild på mig & bästis från förra helgen!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback