mysig lördag

Go'kväll på er! Älskar verkligen lördagar, bara gå runt och mysa på morgonen och sen kanske en liten shoppingtur i allum. Finns de något bättre? Jo, att ha sin bästavän med och bara strosa runt och prata om allt mellan himmel och jord. Precis en sån mysig lördag har jag haft. Vi tog en promenard till Allum för omväxlingsskull när man för en gångsskull kunde gå utan att bryta alla ben i kroppen. De var ändå hyffsat bra väder, inget regn eller blåst och att röra på sig skadar ju inte! Vår plan var att köpa varsitt par Converse som Scorett hade på REA, vilket vi lyckades bra med! Hon köpte ett par knallgula medan jag nöjde mig med ett par gråa, lätta att matcha till! Vi fick ca 200 kr REA på dom så de var ett riktigt kap. För Converse är inte de direkt billigaste man kan köpa ;) 
Vi strosade runt där och pratade, kollade i affärer och jag köpte oxå hem en, helt oplanerad, supermysig vårjacka med ludd i (som ni såg på bild i de tidigare inlägget). Blev helt förtrollad i den och kunde inte låta bli att köpa den tillslut. Så nu har jag två vår jackor att välja på! :) 
Sen hängde lite småartiklar med hem oxå, så de blev lite väl stor shopping än vad som egentligen var tänkt.. hehe. Fick iallafall värdefull kvalitèts tid med min bästa vän, vilket var behövligt efter så mycket tankar om allt som hände förr och massvis. Min bästis, hon är helt klart världens bästa ♥ 
 
Vi kom väl hem vid 14 och sen dess har jag inte gjort mycket. Redigerat de första delen bilder från Flyinge och kollade igenom de runt 750 bilderna. Ni fick en del nu idag och jag tänkte lägga upp de andra som tidsinställda så ni får en varje dag! Ah, så får de bli :) 
Nu ikväll tog jag oxå ett glas cider, några chokladbitar och min nya Lady Gaga-bok som jag faktist köpte på REAN idag. Har läst första kapitlet nu och den verkar ju super! Hoppas den fortsätter vara sån bara. Annars har jag oxå sett på Melodifestivalen, andra chansen och konstaterat att YOHIO är bäst av alla, oavsett om han vinner eller inte.
 
Nu tänkte jag kolla på Game of thrones-avsnittet jag missade i måndags och sen nana. Imån ska jag eventuellt träffa Bästis igen. Kanske en promenix och lite fotografering om vädret tillåter? 
Puss på er, fina läsare 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback