Shopping i Allum

Blev lite för mycket shopping än vad jag hade tänkt.. dock så var de nödvändig shopping! 
 
Ett par gråa Converse, REA så vi betalade runt 450 kr var. 
 
Fin och mysig militärgrön vårjacka med uttagbar ludd i. 899 kr från VILA. 
(Kan tillägga att jag blev totalt kär och detta köpte jag för pappa's pengar som jag fick i julklapp). 
 
Sen köpte jag hem lite skönhetsgrjer, såsom rakgel, finncream och hårinpackning. Denna helg känner jag att jag behöver ta hand om mig själv och hitta ännu mera styrka och kärlek i livet. För nu börjar de kännas så bra, så jäkla bra rent ut sagt! För att stärka upp detta, så passar en helg där jag tar hand om mig själv perfekt. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback