Slapp morgon

Hey på er, mitt i lunchrusningen! Hoppas er dag har varit bra, min har varit slapp iallafall, vilket är sjukt skönt! Igårkväll så spenderade jag själv (behövde lite ensamtid kände jag) tillsammans med YOHIO i högtalarna, och innan jag la mig, så såg jag halva Kejsaren's nya stil innan jag somnade. Vaknade dock upp att de var svinkallt, så fick skruva på värmen till högsta och klä in mig i min varma teddypläd och de mysiga täcket. Och sov som en stock tills 07 imorse. Så skönt att få mer än 5 timmars sömn en vardag.. hehe. 
Så imorse vaknade jag upp, rätt så utvilad och pigg, nya friska tag! Har haft tre lektioner nu, historia, naturkunskap och djurens biologi. Resten av eftermiddagen har jag ridning så slutar 14:30. 

Sen vid 16:11 tar jag bussen mot Göteborg där jag ska möta upp en saknad vän, Hejo! Träffas, prata och bara umgås. Hoppas er kväll blir bra, puss 
 
Bjuder på en söt bild när jag o bästis var på medeltidensvärld i Götene 2009
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback