ta hand om mig själv

Go'kväll på er! Hoppas er helg har varit mysig och bra, de har min iallafall varit! Eller iallafall delvis. Hade en riktig dålig kväll som slutade med dålig sömn och många tankar. Endast jobbiga tankar som bara gjorde allting jobbigare. Så ja, min nattssömn var ju som den var. Gick iallafall upp vid 8 och käkade frukost. Ingen idè att ligga i sängen med pumpande smärta och tankar. Blev mycket bättre när jag kom upp och fick i mig lite frukost.
Denna dag har endast gått till slapp och "ta-hand-om-mig-själv". Vilket har inneburit att jag helt enkelt har gjort saker jag känner för att göra. Inga måsten eller ens tankar på de. Så jag var ute på en promenix runt dammen och i skogen en stund med mamma, fint väder så man måste passa på! Skulle oxå träffas bästis men de blev inte direkt av, så jag tog en långdusch med inpackning osv, mysigt helt enkelt! Packning har det oxå blivit och två maskiner tvätt. 

Nu sitter jag med doftljus, ser på mitt andra avsnitt Tribe säsong 5 och ska sen nana. Skola imorgon då, och tagga en lång och hård vecka.. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback