upp & ner vänd dag.

Go'kväll på er! Gör ett snabbt inlägg nu, innan jag ska tillbringa min sista kväll på internatet med mina bästa. Får helt enkelt se vad vi kan hitta på! 
Denna dag har varit tung. Min dag började bra. Pratade av alla känslor och alla spänningar med kuratorn, hade Naturkunskapslektion där vi gör ett grupparbete som är ganska roligt. Sen hade jag ett historiaprov, som gick käpprätt åt helvete och jag blev bara massa fustrerad och arg på mig själv. Jag skickade iallafall in de så får vi se hur de går! Efter lunch väntade nästa prov, Häst vid hand och de gick oxå dåligt. Dock var Cocktail pigg och glad, men jag tvivlade på vad jag kunde och blev bara spänd och orolig. Så de blev många tårar. Spänningarna efter de senaste 3 veckors invinliga pluggande nästintill varje kväll, släppte oxå. Så nu är de skönt att ingenting tynger mina axlar. Enligt lärarn gick häst vid hand-provet bra trotts omständigheterna. Hade sedan utvecklingssamtal och fick se en väldigt söt bäbis och en lika söt vovve, så massa pussar på vovven blev de! De är sjukt att djur kan få än att tillvaron kan bli så bra.. myspys ♥ 

Nu ikväll har jag ätit sista middagen med mina bästa, precis städat klart rummet och nu ska jag börja packa lite smått. Och prata med bästavän ♥ 
 
Ha en fortsatt bra kväll så hörs vi imån, puss 
 
Vi är sötast i världen ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback