12/5

Go'kväll på er. Nu är 4 dagar av ledighet (eller 6 dagar för min del..) till ända och de har varit skönt. Iallafall de senaste dagarna då jag faktist har varit pigg och full av liv. På kvällarna har jag dock blivit tröttare än vanligt, och är fortfarande snuvig (och har varit de enda sen vi kom till Sindarve..). Annars är jag pigg som en mört! 

Idag så vaknade jag tidigt, men somnade om och gick upp 2 timmar senare, sköönt! Har oxå försökt att plugga, men hittade ingen motivation alls så jag har bara gjort saker som jag tycker är roliga att göra.. haha! Var snäll och gick ner till allum för att handla åt mor & mormor, bara för att bevisa att jag har en snäll-sida och inte bara en badass-sida, dock visar jag inte den snälla sidan ofta.. men detta var ett sånt tillfälle! Gick faktist både upp och ner idag. Brukar annars bara gå ner då de går snabbast, men orkade inte vänta på bussen så började gå upp. På vägen upp köpte jag med mig ett ljusfat och två blåa ljus (ett med doft av havet) och lite sån deco-sand. Tog ju med mig kalkstenar och lite andra fossiler från Gotland och har tänkt att göra en läckert ljusfat av de. Så idag gjorde jag de, och de blev massa fint och jag blev såå nöjd. Plus att doftljuset luktar verkligen hav, så man får massa feelings. Åh vad jag saknar, mitt vackra underbaraste Gotland.. ♥ 
 
Nu ikväll har jag tagit en låångdusch och packat alla pinaler som ska med. Har ju helgen hos fårisarna nu och blir borta två veckor. Så de är mycket som ska med. Tror jag fått i de mesta, annars så får jag klara mig helt enkelt! I veckan har jag oxå bestämt mig för att besöka mitt fina Göteborg. Freja ska eventuellt bli min dejt, då vi inte träffats på länge. Annars så kan jag nog få med mig någon från Strömma, Annie & Eric kanske, vi ska ju äta middag snart har vi ju bestämt! Så kanske de. Annars så ska jag nog ta igen de jag missat i pluggandet, prata med kuratorn och tjata på fritidsledaren att köra oss till Ullared. Och självklart, VARA ETT RIKTIGT BADASS

Nu ska jag nog sätta på ett avsnitt av en bra serie och måla naglarna i en stark färg. Ha en fortsatt bra kväll, puss ♥ 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback