Copper

Go'kväll på er! Nu känner jag mig mer på banan igen, efter att ha legat däckad, haft ont i kroppen och knappt kunnat gå. Kroppen säckade ihop totalt, men nu känns de bättre och tog en extra dag där jag inte gjort något!

De senaste dagarna har jag sett otagliga filmer, båda nya och gamla (såsom Dirty Dancing och Mary and Martha, två riktiga godbitar!). Sen har jag sett lite serier och haft nostalgi av Cityakuten som jag inte sett på år och dar.. Så nu kan jag hela tv-tablån utantill, nästan iallafall ;) 
Idag skulle jag egentligen till allum med bästavän, men kände att jag behöver ta en extra dag ledigt så vi tar de imorgon istället. Istället tog jag en kort promenix i solvädret för att få lite frisk luft efter 3 dagar instängd mellan väggar.. så de var skönt och så sjukt mycket blommor och så mycket vårdoft! Älskart. 

Imorgon är då tanken att jag ska till allum med bästis o försöka hitta något att ha på mig till Lisas student. Får se om jag hittar något, annars får jag beställa hem något! Och på söndag ska jag handla lite inför min jobbhelg nästa helg, så ska handla lite smått o gått som jag kan ha med mig till veckan. Ska bli skönt att jobba, har saknat de lite faktist, mina små älsklingar som nu är ute på bete, såå mys för dom! 

Nu ska jag olja naglarna och se på Copper, nya favoritserien helt klart!! Hoppas er kväll blir grym, vad ni än gör. Puss! 
 
Bjuder på en gammal bild!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback