"Du är en sång på mina läppar, en klassiker. Och när trummorna rullar igång, är jag säker."

Go'morgon på er! Denna dag började verkligen sååå bra.. Har inte kunnat sova inatt, kom aldrig riktigt till ro utan kände bara stress stress stress. Vaknade upp hela tiden av stress och kallsvettig. Så imorse när jag steg upp, kände jag mig mer död än vanligt. När ja åt frukost hade jag ett hemskt illamående som bara blev värre. Ändå så satte jag mig på bussen och åkte mot skolan (om jag inte hade varit en fighter så hade jag lagt mer ner och somnat om..). Jag hade Håkan i öronen hela tiden, jag blir så trygg, glad och lycklig när hör honom ♥ 

Så nu sitter jag i sängen med Håkan i högtalarna, och har min första lektion 10:20. Ha en fortsatt bra dag, puss ♥ 
 
Bjuder en bild på Håkan idag, då jag ser ut som ett lik..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback