En mysig kväll i Göteborg väntar..

Go'dag på er! Idag är värmen äntligen här, så himla skönt att äntligen dendär äckliga kalla årstiden har släppt! 

Igår så blev min dag inte riktigt som planerad. jag sa ju "ingen ska få knäcka min lycka!!". De var lättare sagt än gjort, kan jag ju säga. Ridningen gick verkligen skit. Han kändes jättebra och pigg på uppvärmningen, sen på hoppningen blev han för pigg och jag fick inte stopp på honom.. så jag blev så fustrerad och arg på mig själv att tårarna inte kunde hållas tillbaka. Men när jag hoppade med Jossan & Rosa, så kändes de bättre och de gick mycket bättre oxå. Dock drog han till riktigt djävligt på slutet och de tog något varv innan jag faktist fick stopp på honom helt. På raksträckan upp till dom andra utanför ridhuset, så hoppade han o skuttade överallt. Så istället för att hålla igenom honom så släppte jag honom och han sprang världens galopp med öronen spikade spetsade. haha han tyckte de var kul iallafall! 
Efter skolan så hjälpte jag en av våra lärare med saker tills utlännningarna som ska komma nästa vecka i något projekt som EU har med miljö. Strömma är tydligen med i den och nu är de vår tur att hålla i mötet som kommer hålla på mån-fre. De blir nog bra! Annars så låg jag ute i solen med Hanna och Emma på kvällen och umgicks mycket med ettorna innnan jag trillade i sängen vid 00-tiden. 

Nu imorse så har jag haft 3 lektioner. Historia, sen hade jag & Emma idrottslektion där vi hade stationer (styrka), de kändes bra! Och sen hade vi redovisning om Kakao i Naturkunskapen. Och de kändes oxå bra, så vi är supernöjda iallafall!! Nu i eftermiddag ska jag ha tre timmar hästhållning.. ser inte fram emot de direkt! Efter skolan så ska jag, Annie, Emma & Hanna dra till Göteborg, för endast mys! Ingen shopping lr något (förutom ett par skor Annie behöver). Så vi tänkte sätta oss på en uteservering och bara ta de lugnt. Typ finnas. De låter perfekt! 

Nu ska jag springa upp till Emma, innan hon dör av ensamhet. Pusspuss! 
 
Bjuder en bild på oss två!

e



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback