flera timmar i solen..

Go'kväll på er! Min dag har varit så grym från början till slut. Kanske dock inte första timmarna i skolan, men sen har de bara varit kul och haft sån grymt bra med energi. Att bara lämna alla känslor hemma och få åka till mitt andra hem på Strömma med världens bästa familj och världens underbaraste vänner, miljö och allting ger mig så mycket, så mycket! 
 
På ridningen körde vi tränghinder i ridhuset, mer om de i ett annat inlägg men kan säga något gott nu.. HELT JÄVLA UNDERBART!!! Och vid 16 såg vi brännbollsmatchen lärarna mot eleverna, och eleverna utklassade dom såå hårt! Nästa år är de vår tur, gissa hur mycket stryyyk dom kommer fååå! Sen har jag o Hanna legat i solen sen 17 fram till kvällsfikan nu vid 20, så himla underbart att få lagra massa sol i den underbara solen. Så efter ha legat i solen i flera timmar så är jag så full av energi och glädje att jag nu ska ut och sprida av mig all glädje och kärlek till mina bästa vänner! 

Imorgon är de sovmorgon till 09:10, så idag blire vaken läänge :D 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback