Fredag in my ♥

Go'kväll på er! Idag är de fredag, fredag, fredag - och jag är hemma! 

Mådde inte direkt super när jag åkte hem förut och kändes som jag skulle spy vilken sekund som helst. Ingen trevlig känsla! Så har nu dragit ner på smärtstillande till på kvällen innan jag lägger mig då jag verkligen behöver de för att sova ordentligt. 
Jag kom väl hem vid 13:30-tiden och har sedan dess endast tagit de lugnt. Tog en lång och skön dusch direkt när jag kom hem och stod där i 45 min, så mysigt och skönt! Och sen smörjde jag in mig med BodyButter Hallon, så nu är jag redo för helgens bravader. Jag har oxå sovit i 2,5 timme, totalt däckad och ätit en god middag med familjen bestående av lax. Till fredagsmyset så gjorde jag iordning en talrik med massa frukter och två bitar choklad till, mer nyttigt än de jag ätit de senaste veckan! Supermysig kväll med andra ord! 

Denna helg så måste jag försöka ta det lugn. Pappa tyckte att jag kunde följa med han till båten då han ska köra dykare och jag kunde vara hans sociala sällskap. Men jag är så shoppingsugen att jag håller på att sprängas, så imorgon har jag dragit med mig bästis till stan för riktig SHOPPING! Kanske åker upp till båten på Söndag-morgon..? Egentligen så skulle vi på tre årstest med klassen, men jag har iallafall sagt att jag inte kan (om hon har sett mejlet..) och jag skulle oxå behöva plugga och skicka in de sista inlämningarna. Nästa vecka går jag sista veckan innan min 4 veckors praktik som ska vara på Göteborgs fältrittsklubb (GFRK). Så nästa vecka blire seeena nätter och myyyycket badbadbad!!! :D 

Nu ska jag mysa mig ner med Copper eller något bra film. Puss! 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback