Ingen hemfärd..

Go'dag på er! Förlåt för dålig uppdatering igår, men hade inte tid för verken data eller blogg överhuvudtaget igår. Ni fick iallafall ett inlägg med bilder från Gotland. Så nu är alla Gotlandsbilder ute, saknar de sjukligt mkt..
 
Gårdagen gick så fort.. började min dag med en go smoothie på bussen till skolan. Var här vid 09:20 och fick återinstallera om hela fånen.. Så nu har ja typ hälften av alla nummer kvar, men ska ändå snart få en ny då vi ska byta abonemang! Sen hade jag entreprenörskapslektion som jag inte pluggade något på. Efter de så hade vi tappskokurs till 17:00. Visst var de lite äckligt med att sko på döhovar med köttslamsor och äckel på.. men när vi plastade in allt så var de inte direkt något större skillnad än att hålla en vanlig hov. Dock lite mer.. plastigare och blodigare. De var iallafall roligare än vad jag hade väntat mig, wiho! Så nu har vi gått första anhalten på kursen. 
På kvällen så var jag med ettorna hela kvällen, bus och stoj innan jag gick o la mig i min egna säng vid 01:00-tiden. 

Så idag vaknade jag upp riktigt seg och dryg i kroppen. Började dagen med ett idrottspass i gymmet, intervall med kondition och mage. Fyfan va hon körde med oss.. haha! Är trött i kroppen nu och axlarna värker.. träna mera kanske vorde bra ;) 
Sen har jag haft Djurens biologi, Matte-lektion där vår lärare var sjuk o vi hade rektorn men gjorde inprincip ingenting  ändå och nu har jag haft min sista lektion, Svenska. 

Idag kanske ni tror de blir hemfärd, men nejnej! Imorgon släpps våra små kossor ut på kosläppp och jag har, precis som förra året, lovat att vara med och hjälpa till! Jag ska vara i djurvårdshuset med en annan tjej och de skulle tydligen komma upptill 3400 människor.. till vår lilla gård. haha! Hoppas de inte blir lika kaos som de blev förra året när dom skulle släppas bara ;) 
Så jag tänkte ta bussen 14:17 till Sätila för att köpa något gott att ha till kvällen, typ godis för det är jag så sjukt sugen på. Japp, så får de bli. Puss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback