magsjuka..

Go'kväll på er! Idag är de tisdag, en väldigt dålig tisdag för min del. Igår så hade jag en myskväll med mina fina strömmisar och la mig vid 23:30 tiden. Vaknade upp vid 02-tiden av att jag frös till tusen och kallsvettades.. Trodde inte de var mer än så, så försökte somna om men vaknade varje timme av värme och kyla omvarannat. Och imorse så kräktes jag, TOPPEN, magsjuka.. den sekunden älskar man verkligen livet. Så hela min dag har jag tillbringat i min säng, sovit om varannat och pappa hämtade hem mig vid 13-tiden. Sen jag kom hem har jag sett på film, sovit, ätit en macka och druckit i massor, så jag snart blir frisk! 

Nu ikväll ringde Josse och sa att dom skulle bada sönder ikväll.. känner inte alls att jag oxå vill tillbaka till skolan och bada sönder med dom?! åh orkar inte vara sjuk.. Därav ingen jättebra uppdatering idag, och nog inte imorgon med. Vi får se helt enkelt hur de blir, känner mig mycket piggare nu iallafall! 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback