Måndagens ridpass - Cocktail

Förlåt att de inte har kommit upp tidigare, men har inte direkt orkat skriva ett inlägg o lägga upp på bloggen.. nu ska jag försöka få ihop de! 

I måndags var jag riktigt trött, så visste inte om jag skulle orka ridning men hoppade iallafall upp på hästryggen trotts allt o försökte. Vi ska nämligen hoppa trängbanan nu senare i vår och idag gjorde vi en introduktion i vad som komma skall. Så vi hoppade smalhinder, grind och något mer hinder jag inte kom på vart de hette.. 
 
Men Cocktail asså.. vilken energi 21 åringen hade! När vi skulle galoppera på långsidorna utanför ridhuset, drog han på som fan och sprang om nästan 2 hästar innan jag fick kontroll över honom.. haha och de var så jäääävla kul! Har aldrig varit med om hur pigg och lycklig han var, sen kunde han inte hoppa i ett normalt tempo utan var tvungen att mer lr mindre slänga sig över hindrena, men de var riktigt roligt att se honom så pigg och glad! 

Nästa vecka så ska vi hoppa in och ut ur ridhuset, vi får se hur pigg och glad lillakräket är de! ;)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback