Mer possitiva tankar, tack!

Go'kväll! Denna dag har helt klart varit som en berg o dal bana. Mina känslor har svajat som fan, vet knappt in eller ut. 

Började morgonen vid 07:30, god frukost och sen städade vi de sista innan vi lämnade nyklarna och lägenheten. Första lektionen sket jag i, då jag fick höra att allt är mitt fel att vår show imån kommer bli fel. Tack för den sa jag och gick. Kände mig så sjukt förolämpad och förnedrad att detta har hängt på mina axlar inprincip hela dagen. Ridningen gick oxå skit, men han var riktigt pigg och glad!

Denna veckan så kommer de komma killar, tjejer och lärare från Skottland, Tyskland, Holland och Norge hit för någon miljögrej som EU har arrangerat. Så idag anlände Holländara och de var riktigt trevliga, och hade lika dålig engelska som jag.. Haha! Så nu ikväll drog vi ut dom på brännboll, och de verkade uppskatta de iallafall. Tror de kommer bli en bra vecka oavsett faktist! 

Nu ska jag nog sova, och ladda upp inför imån, och helst få bort all ångest och alla ångesttankar och få in mer possitiva tankar som sprids i kroppen! Puss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback