Min mysiga helg i Göteborg

Go'kväll på er! 
Min söndag har varit så mysig så. Som vanligt så spenderade jag min helg i fina Göteborg, på deras mysiga gator och fina cafèer med fina vänner!
 
Fast idag var jag inte alls så taggad på att åka in överhuvudtaget. Fick med mig Lisa in till stan oxå så vi kom inte iväg dit förän vid 13-tiden och gick direkt från Heden till Accessorize för att köpa väskan jag suktat efter såå många månader, nu är den äntligen min! En fin somrig ryggsäck med små söta bin på, jätte söt och praktisk att ha nu till sommaren istället för att bara gå runt med en handväska. Jag är jättenöjd över den, trotts att priset var lite väl högt. Nu har jag iallafall en väska att byta med när den andra blir för tråkig. Lisa fick med sig hem ett par skor och vi tog en fika på Condeco innan vi åkte hem igen. Jag tog endast en mangosmoothie, så var rätt hungrig och trött i ryggen efteråt. 

Efter denna helg så tog jag en lång och välförtjänt dusch, har packat min väska med ovanligt lite saker och ska snart skriva novell och se ett Robin Hood avsnitt, de var såå länge sedan!! Imorgon drar jag till skolan, där det ska packas ner saker i väskor som pappa ska köra hem, på onsdag-eftermiddag drar jag på student och på fredag säger jag hejdå till mitt internatliv och nästa vecka börjar min 4 veckors praktik på Göteborg fältrittsklubb - spännande som tusan! 

Bjuder på en mysig sommarbild från förra året då jag red min vän's ena häst Mr Niceguy
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback