Mitt fina Göteborg

Go'kväll! Hoppas er dag har varit bra, min har varit som en berg och dalbana, vissa stunder super och andra känner jag mig väldigt liten och nere.
 
Har tillbringat ungifär halva min dag i fina Göteborg för shopping. Var hur shoppingsugen som helst, då jag behöver nya sommartoppar men hittade ingen.. vilket var riktigt tråkigt! Är de jag som har för höga krav? Hahaha! Men jag fick iallafall med mig de Gotlands-tet jag länge suktat efter som jag av, någon anledning inte köpte när jag var på Gotland.. Men nu är de köpt iallafall! Vid 14 åkte vi in till allum, Emma skulle hem och jag gick vidare för att kolla på smycken jag kan ha till min klänning som jag ska ha på Lisas student på onsdag. Hittade ingeting, så nu har jag lite smått panik.. Men de löser sig nog! När jag ändå var i allum tog jag en titt förbi ICA för att se om dom hade bra pris på frukt och bär, de är ändå helg! Så fick med mig jordgubbar, bananer, rabarber och lite annat smått och gott. Så ikväll fästade jag på de! Har dock jordgubbar kvar som jag kan ha till en god fruktsallad till frukost imorgon. 

Nu sitter jag i min säng, med tända doftljus som luktar så underbart och planerar lite för imorgon. Behöver åka in till stan imån oxå, och köpa den snygga väskan jag, av någon anledning inte köpte idag. Så jag tänkte åka in tidigt och köpa den. Sen vill jag ta en mysig fika oxå, men de kanske vi gör hemma istället. Ska oxå försöka få in en träff med Lisa oxå. Kanske nya bilder, vemvet? 
Nu tänkte jag iallafall skriva lite novell och se på Copper som jag inte orkade se igår. Puss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback