Mörbultad

Go'dag på er! Ingen uppdatering igår, även fast jag hade hur mycket tid som helst. Men tycker inte de är lika kul att blogga längre, även fast statistiken har gått upp hur mycket som helst, så har jag tappat gnistan.. 

Igår så mådde jag riktigt dålig. Har ont i hela höften, rumpan och ländryggen att jag spänner hela kroppen, men åkte till skolan ändå. Hade tränghoppning med Cocktail, och tanken var bara att jag skulle hoppa upp och skritta lite. De blev mer än så, lite fullt-ös-medvetslös i galopp upp för backen och några språng. Inte de bästa valen jag gjort i mina dar, men jag lever idag iallafall! På kvällen så gjorde jag inte mycket utan var i sängen redan vid 22. Somnade dock inte förän vid 01, så de var segt att gå upp imorse! 
 
Har haft en riktig lektion nu på morgonen, och varit hos kuratorn och pratat av mig om allt som stör mig runt omkring. Är riktigt mörbultad och har så ont att jag mår illa.. men får gå på lektionerna ändå. Har inte heller något matlust, vilket gör de hela ännu värre. 

Strax börjar min svenskalektion, så ha de gött så hörs vi puss!
 
Saknar Gotland..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback