Mysiga dagar

Go'kväll på er! Hoppas er lediga 1 Maj har varit bra, min har varit grym! 

Igår så firade jag Valborg hemma hos Lisa med hemmagjord pizza och cider. Mycket trevligt! Fick se hennes student & bal-outfit, riktigt fint! Sen såg vi film oxå, dock så somnade jag.. haha! Alldeles för lite sömn i måndagsnatt ;) 

Idag så har jag inte gjort så jätte mycket. Vaknade vid 9, såg på ett avsnitt av Girls & Djursjukhuset innan jag orkade ta mig upp, äta frukost och kolla igenom 3 avsnitt av Tribe. Snart är säsongen och hela serien slut.. men då börjar jag direkt med Borgias! Städade oxå igenom rummet en snabbis innan Bästis kom över vid 14 och vi drog ner till allum för studentshopping. Lisa tar ju nämligen studenten nu den 29 Maj, så köpte studentpresent till henne. Tror hon kommer bli riktigt glad över den! Sen kollade vi kläder oxå. Dom har fått in så myycket nytt och snyggt att man bara vill handla upp allt fint.. haha! Jag behöver något att ha på mig på hennes student, och är upptagen nästan varje helg nu innan så får hitta något snabbt! Har hittat en snygg klänning på Ellos, och lite annat så kanske beställer hem istället.. vi får se helt enkelt!

Nu ikväll så har jag tagit en långdusch, smörjt in mig med min BodyButter så nu luktar jag så gott såå! Och så har jag målat naglarna i en super-rosa färg.. bara för att utmana mina gränser lite till (bär aldrig rosa och har aldrig varit så "tjejig".. hehe). Imorgon tar jag mig tillbaka till skolan för 2 skoldagar och sen jobba på strömma's kosläpp på lördagen. Blir supermys! Jag & Annie ska oxå hinna göra videon om Sindarve oxå och visa för klassen, bara en såndär kul grej! Så den får vi försöka hinna göra nu när vi båda är på skolan fre-lör :) 

Nu har jag tänt upp alla doftljus på rummet, och de doftar sååå gudomligt och är så fint så fint! Har oxå tänt mitt ljusfat som är format som gotlänska Ringmuren, så sjukt fin är den! Ni ska få bilder på allt det jag köpte till helgen tänkte jag, då jag har tid att fota allting. Hoppas ni får en fortsatt mysig kväll. Puss 
 
 
Bjuder på en såndär jättecharmig bild!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback