Possitiva tankar

Go'dag på er! Nu har jag lite tid att skriva ett längre inlägg. 
 
Igår så hade jag en slapp dag. Planerade inför kommande vecka då de ska komma utlänningar hit till skolan och vi ska ha en uppvisning med hästarna. Så de blir spännande! Sen hade vi fälttävlans-ridning hela eftermiddagen och Cocktail var riktigt sjukt taggad, mer om de i ett separat inlägg! På kvällen så var jag & Jossan i Sätila och köpte lite saker. Jag tyckte att jag var såå duktig som hoppade (nästan) helt utan tvekan, men jag hoppade iallafall allt och behövde något att berömma mig för. Så de blev lite godis, frukt och en Lemonard-dricka - supergott! Såg oxå en film med Annie, som vi inte fick se klart då vi blev störda hela tiden.. la mig iallafall vid 23 tiden. 

Imorse vaknade jag upp, skoltrött som fan och vill bara krypa under jorden.. men de var bara att se possitivt på de och göra alla lektioner. Så har avklarat entreprenörskap x 2 och en djurens biologilektion. Nu har jag två lektioner klart plus en frivillig matte jag ska gå på, för att jag o Emma är så duktiga! Har oxå skrivit upp mig på jobb till hösten hos han som tar hand om de, så nu har jag & Hanna eventuell tjänst hos fåren i höst, wiie! :) 

Och nu ska jag iväg till min svenskalektion. Puss & Kram 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback