Saknar mitt hem ♥

Go'kväll på er! Hoppas er dag har varit lika solig som min, och lika varm för den delen! Ett minus med att de är typ kallt/varmt om varannat som på våren, är att man vet inte vad man ska ha på sig.. speciellt nu när jag har varit sjuk, man blir överhettad av för varma kläder och nerkyld och sjuk igen av för tunna.. så varmt eller kallt nu tack! :D 
 
Min dag har varit slapp, så har inte hunnit med så mycket. Men skönt att ta de lugnt och ta allt i sin egna takt när man varit sjuk och hängig ett par dagar. Känner mig bättre nu, men blir trött av så lite men de blir bättre när jag kommer tillbaka till skolan tror jag :) 
Vid 2 tiden så gick jag och bästis ner till allum, för jag är ju bjuden på student så försökte hitta något att ha på mig. Men hittade som vanligt igenting (för kräsen.. haha!). Hittade massa fina klänningar, men asså inget jag passar i.. kan inte direkt tänka mig själv i en vit spetsklänning? haha! Men fina var dom allt och passar nog på andra. Var oxå på jakt efter ett par slit&släng solglasögon att ha på strömma och när jag jobbar, då jag tycker att mina fin-solglasögon är liite för fina för den saken ;) 
Så jag hittade ett par på Ur&Pen för 50 kr. Sen innan vi åkte hem köpte jag hem rabarber som min lilla mormor ska få göra något gott av imorgon, hihi. 

Imorgon så ska jag först ner till allum och handla en snabbis, för saker jag behöver på strömma (dum nog köpte jag de inte idag..). Sen (om de är fint väder) ska jag o bästis ut och photoshoot:a lite om vädret tillåter. Annars kanske vi myser till de med en bra film om det regnar! Ska försöka plugga oxå, och göra min del på grupparbetet som snart ska vara inne. Och så har jag bett mamma göra en Saffranspannkaka, då jag saknar Gotland grovligt mycket.. så en gotlänsk delikatess skulle helt klart inte vara helt fel i min eviga saknad efter mitt paradis! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback