små älsklingar

Go'kväll på er! Hoppas er dag har varit bra, varm och allmänt mysig!

Igårkväll så var jag ju i Göteborg tillsammans med Emma, Hanna, Annie & Eric. Vi tog en melondrink på en bar på Avenyn. De var varmt och mysigt, men de fick ett snabbt slut då Hanna & Emma åkte hem ganska snart efteråt. Så dagen fick ett absurt slut, helt enkelt! Jag & Annie var hemma vid 21:30-tiden, och då drog vi ihop ett gäng att grilla vid sjön. Och så blev de! Vi var ett gäng som drog upp med bildar & crossar, grillade marsmellows och drack fanta. De blåste dock rätt mycket, så vi var inte där så länge. Vid 00-tiden somnade jag i sängen, i all gråt av all ångest som överföll mig totalt. 

Imorse så skippade jag frukosten (igen) dum som jag är. Ångesten var inte borta och de gjorde ont så fort jag rörde mig. Kom iallafall upp till första lektionerna som var djurens biologi och rid-teori. De tog dock i, men jag lyckades! Slutade 13:20 och har sedan dess hunnit med mycket. Packa ner alla saker och fått in allting i lägenheten i bullebyn, kollat vad jag ska göra hos fårisarna i helgen och varit i sätila för helgens mat. Så har fått rätt mycket gjort nu. Nu ikväll så ska vi ut och beta hästarna, ta in hästarna för natten och sova, eller iallafall jag! Börjar bli trött redan.. haha! Så ja, imån taggar vi jobbjobbjobb!!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback