Smärta

Go'dag på er! Hoppas ert dygn har varit bättre än mitt! 

Vår uppvisning igår vart en succè, Cocktail var pigg och sjuukt taggad och gjorde ifrån sig en jättebock, jag ramlade av och mitt på höften/sidan och har nu en riktig jävla lårkaka och de gör ont som tusan. Har inte sovit inatt heller utan vaknat till och från hela tiden. Sen slog jag nog i huvudet oxå i smällen och har haft både huvudvärk, illamående och yrsel från igårkväll. Så eventuellt är de kanske någon hjärnskakning. Så de var inget direkt lyckligt fall! 

Har iallafall klarat av två av fyra lektioner (kan inte sitta längre stunder). Så teorilektionerna var lite kämpiga men jag klarade de iallafall! Sen fick jag skippa både idrotten och ridningen. Blev skickad till vår fritidsledare på idrotten då jag berättade vad som hade hänt, hur svullen jag var och hur ont jag har. Så hon skickade mig direkt upp dit och hon beställde en tid hos läkaren på vårdcentralen i Sätila kl 14. Och jag som hatar och är livrädd för läkare och allt som har med de att göra.. vi får se hur de går helt enkelt! Hoppas iallafall på de bästa, då jag inte kan missa mera skola nu. 

Ja, nu får jag väl försöka göra mig förberedd på att möta min skräck! Puss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback