söndagsstress

Go'kväll på er. Hoppas er dag har varit bra, min har varit skön nu men nu känner jag av massa stress pga skolan. 

Började min dag vid 10 efter att ha sett de senaste avsnittet av Copper, en ny serie som jag verkligen diggar! Den kommer följas ett tag nu, den saken är klar! Tog en choklad-latte till frukost och såg klart de 5 sista Tribe avsnitten på säsong 5, och nu är de slut. Känns lite sorligt faktist.. Har oxå varit ute på promenix med bästavän och plockat så sjukt mycket vitsippor, fullt överallt och de doftar så totalt underbart! Vi tog oxå en promenix vid dammen innan vi gick hem. Efter middagen så la jag mig ute i solstolen med bra musik i öronen och njöt av värmen. Dock förstördes de av att ett stort o svart moln kom in.. inte okey! Så istället gav jag mig på bakning, vilket jag inte skulle gjort då de gick åt helvete.. Muffinsen blev aldrig riktigt klara o om jag skulle haft dom inne längre, så skulle de blivit brända. och kolakakorna blev bara mjuka i mitten. Så nej, ingen bra bakdag! Nu ikväll tog jag en lång dusch och smörjde sedan in mig med den goa BodyButtern. Har oxå letat praktikplats inför sommaren, men de jag sökt hos säger nej och de som verkar vara intressanta kan man inte ta sig till på närmsta sätt.. Och jag blir så fustrerad och stressad av att de är 4 veckor kvar och min praktik är inte spikad än. Så får fortsätta leta på tills jag hittar något! 

Nu ska jag lämna praktik sökandet, tända ett doftljus och se på någon bra serie/film. Imorgon är det skola som gäller. Puss o kram 
 
En charmig bild på mig & min kung!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback