storstädning

Go'middag på er! Min dag gick i ett igår, så därav ingen inlägg på kvällen. 
 
Började min dag med skola från 07:50-11:20, åt en snabb lunch innan jag slängde mig iväg till bussen 12:11 med sikte på Partille. Var ju, somsagt på student igår och de var riktigt trevligt. Träffade folk jag inte sett på.. 10-12 år? haha och dom kände tydligen igen mig, men jag kände inte igen dom.. hm.. de var hursomhelst trevligt. Var där lite mer än 2 timmar, åt god mat och hade presentöppning. Hon blev glad över sin present, så de känns bra! Sen vart jag tvungen att gå vid 19 för att kunna hinna tillbaka till skolan. Pappa erbjöd sig att köra mig när han ändå behövde hämta alla mina grejer (sesådär 8 påsar..). Efter de så åt jag kvällsfika och kollade brännboll in i mörktet. Var väl i sängen runt 23-tiden och såg ett avsnitt av Ullared.. haha! 

Imorse så skippade jag frukosten, då jag inte orkade gå upp och fixade istället med redovisningen vi hade i entreprenörskap. Så nu är yttligare en sak avbockad på listan och de känns så gött! Slutade dessutom 11:20 idag, har legat ute i solen och värmt mig en stund på rasten innan Hanna och Emma började, för då började jag min storstädning av rummet. Så än så länge har jag tvättat fönstrena, hela toaletten, soppat golvet och dammtorkat. Nu ska jag bara byta madrasskydd, hitta en dammsugare och sen våttorka golvet. Japp, de blir bra! 

Efter middagen så drar jag, Emma & Hanna o tar en glass vid lygnern i detta varma o mysiga väder! Och ikväll kan ju jouren räkna med JOBB ;) 
 
Nu ska ja lämna böcker till lärare, och försöka hitta en dammsugare. Ha en fortsatt mysig dag. Puss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback