Student nästa..

Go'dag på er! Hoppas er natt har varit god, själv har jag sovit som en prinsessa.. tills brandalarmet gick kl 06:30 imorse.. 
 
Har iallafall haft en riktig lektion, skippade idrotten idag oxå då jag knappt kan röra mig på morgonen och vi skulle springa långa rundan. Inte på frågan med min höft/röv kan vi säga.. haha! På Naturkunskapen så hade jag inget att göra, då vi redovisade förraförra veckan o halva klassen var inte klara, så vi fick gå o plugga till provet som vi hade med Fagge nu innan lunch. Även fast jag inte hade pluggat något (knappt) och endast läst igenom de nu 30 min innan, så gick de hyffsat bra och jag kände mig nöjd och glad. Alltid bra tecken!
 
Min kurator är så bäst så, hon köpte voltaren jag ska smörja in min höft/röv nu så jag blir mer rörlig. Så nu har vi gjort de och de känns ingen direkt större skildnad.. men de tar nog en stund innan de värker! 

Nu är jag faktist ledig hela eftermiddagen, då jag ska iväg på student! En barndomsvän till mig (Lisa) tar nämligen studenten idag och jag och en annan barndomsvän har blivit bjudna på mottagningen. Så ska ta bussen nu 12:11 mot partille, så är hemma vid 13:30. Och så ska jag fixa iordning mig, så jag ser lite mänsklig ut och ta en låång dusch. På kvällen så har pappa lovat att köra tillbaka mig till skolan och hämta alla mina pinaler som ska hem. För på fredag har jag SOMMARLOV och 4 veckors PRAKTIK, GALET KUL!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback