Tjejkväll

Go'kväll på er! Min dag har varit hyffsat bra, och mysig. Imorse så vaknade jag upp efter en natt med lite sömn. Kom aldrig riktigt till ro med mina tankar och låg och vände mig i flera timmar. Tillslut satte jag på musik och somnade till de. Vaknade dock varannan timme ungifär av stress. Men jag kände mig ändå rätt pigg trotts allt. Vid 9 så var jag uppe i djurhuset där jag skulle tillbringa min dag med Jessika. Vi höll i marsvin och kaniner som barnen fick klappa och ställa frågor om. Sååå söta små barn! Älskar verkligen barn, så charmiga! De kom drygt 5.000 personer som kom för att se våra galna kossor springa ut och leva djävel. Så de har varit en trevlig dag. Tog bussen 13:41 och var hemma vid 15-tiden. 

Sen när jag kom hem så har jag inte gjort mycket. Ätit en go middag med familjen och nu ikväll gjorde jag iordning en kopp latte med choklad. Jättegod och den kommer göras om flera gånger! Nu ikväll tänkte jag tända massa doftljus, dricka te och se på Girls. Riktig tjejkväll med andra ord, för de behöver jag nu! Imorgon ska jag träffa bästis en stund och sen ta en låångdusch, såå härligt! 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback