Trött, yr och illamående

Go'morgon på er! Har inte orkat, eller haft tid egentligen att skriva något längre inlägg de senaste dygnet. 

Var ju hos läkarn i onsdags, vilken skräck.. Men de gick bra och han kände igenom mig, men det var inget som var av eller någon hjärnskakning. De var endast mjukskador, vilket innebär att de bara var de mjuka delarna som hade fått en smäll och en rejäl blödning. Fick iallafall ut ett par starkare smärtstillande som jag blir väldigt trött av, yr och illamående. Men nu kan jag ligga på den sidan och röra på benen normalt. De är fortfarande väldigt svullet, hårt och börjar nu övergå i en blå-lila färg. Ibland undrar jag varför jag ens håller på med hästar.. haha ;) 

Så de senaste dagarna har jag faktist hållit mig inne på mitt rum, sovit och tagit det lugn. Skulle ta de lugnt resten av veckan och de är ju inte direkt de roligaste.. men jag överlever! Igår så skulle jag & Emma plugga, vilket vi gjorde i 5 minuter.. haha! Men vi slängde iallafall in två maskiner tvätt, så lite duktiga var vi iallafall. Under skoltid så var jag guide åt utlänningarna när vi skulle visa hur strömmas energiförsörgning gick till. Så de gjorde jag och på eftermiddagen hade jag hästkunskap och gjorde klart frågorna som jag knappt hade börjat med, wihoo! Jag träffade oxå en från gården som frågade om jag fortfarande ville jobba (vilket jag redan har skrivit upp mig som), så de känns skönt att dom vill ha tillbaka mig! Så blev riktigt glad när han frågade de :) 

Nu på morgonen klarade jag knappt att vara med på första lektionen utan höll på att somna av både yrhet och illamående. Så skippa ridteorin nu och har sovit en stund. Ska upp och sjukanmäla mig nu, då jag åker hem vid 12:11 bussen, ingen idè att vara kvar här när jag inte kan vara med på lektionerna ändå.. 
 
Bjuder på en såndär charmig bild igen!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback