Ensamheten

Go'kväll på er! Sitter nere i lägenheten nu och de känns lite ensamt.
 
Okey jag ska vara ärlig, de är VÄLDIGT ensamt. Bara jag och TV:n här och jag är dödstrött.. men måste ut och se till fåren innan jag får lägga mig. Ska nog oxå prata med min mor innan jag lägger mig. Tog iallafall en PW till Sätila förut, ca 6 km via Härkila vägen, och tog bussen hem 16 och har sedan dess inte gjort något. Åt en snabb middag och ätit lite godis och gifflar. När jag kommer in efter ha nattat fårisarna så ska ja göra iordning mitt goda kvällsmål, frukt, bär, keso och müsli, sätta på en film och somna till den.

Hoppas jag överlever natten ensam i lägenheten, de får vi se! Pussokram, vi hörs imån! 
 
Bjuder på en gammal bild på mig och fina småbän, i ettan tror jag detta var?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback