Första körlektion - check!

Go'kväll på er! Hoppas allt är bra med er, med mig är de inget förändrat. Är lite depp och hängig fortfarande, men försöker se possitivt och leva här och nu.
 
Igår blev de inget inlägg. Men jag hade skola 10:20-17, med ridning under eftermiddagen. Bohun blev lite extra ganska mycket pigg efter galoppen och ville då bara dra upp huvudet istället för att arbete, jag hade dåliga underskänklar som gjorde att jag inte hittade rätt balans.. Så ja, de var inget jättebra ridpass. Nya tag nästa gång! Efter den lektionen hade jag svenskalektion, där vi såg film och jag var SÅHÄR nära på att somna. På kvällen råpluggade jag på samhällsprovet och la mig rätt tidigt, för att vara pigg o glad imorgon!

Imorse vaknade jag tidigt, men orkade inte gå upp så ja skippade frukosten (dumdumdum..) och hade första lektionen matte. efter de gjorde jag provet, vilket gick sådär men kan ju iallafall hoppas på ett godkänt! På eftermiddagen hade jag en timme specialidrott, hål och sist en timme idrott. Var bara med under halva för knät pallade inte mer utan knakade och knastrade, vilket är oerhört obehagligt. Efter idrotten gjorde jag mig snabbt iordning, tog bussen till Skene för att ha min första körlektion. De var så kul, fattar inte varför jag inte gjort detta tidigare?! haha, vi testade krypkörning, start & stopp, och de gick galant! Trevlig personal och körlärare har jag så detta ska då inte vara några problem att ta körkort ;) 
 
Kom tillbaka vid halv 8 tiden, kollade på film med gänget och bara slappat. Och nu ska jag strax sova, så jag är pigg o utvilad imorgon! Pussokram 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback