Jobbiga tider..

Hellu på er! Hoppas allt är bra med er, för om jag ska vara helt ärlig så är de inte alls bra hos mig. Stress, mycket plugg, trivs inte i klassen, kärleken osv är bara några saker som gör mig stressad så jag bryts samman bit för bit.

I onsdags var de riktigt jobbigt. Hade två lektioner på förmiddagen, ridning hela eftermiddagen för en ny tjej som vickade för vår ridlärare, hade Emmett som för övrigt var jobbigare än vanligt o mitt knä håller inte för någonting utan knakar, knäpper och jag hittar inget stöd i de när jag rider. Som sista lektion hade jag religion. På kvällen så körde jag ett lätt träningspass med fokus på knä, ben och rumpa för att träna upp knät. De gick bra men de gjorde ont emellanåt. Så ska göra lite övningar nu några gånger i veckan och fokusera oxå på kondition. Sen på kvällen umgicks jag o Emma med tvåorna i västergår'n innan vi kröp i sängs vid 12-tiden framför Alla älskar Alice.
 
Igår, torsdag, var vi på studiebesök hela dagen. Vi var nämligen i Moskèn och Synagoggan i Göteborg med religionen. De var intressant o se hur dom arbetar o gör! Vi var väl klara vid 14-tiden och då stannade jag o Emma kvar i stan, shoppade lite, åt middag och fikade. Hur mysigt som helst! Vi kom hem vid 19:30-tiden. På kvällen hade jag oxå fåren (de är i fullgång med lammning nu!) och ingen hade lammat eller var påväg att lamma när jag var där. Så de flesta kommer nog lamma i helgen när de är lugn o ro här! Innan jag la mig så "mognade" jag runt med mina sambos o somnade vid 00:30-tiden. 

Imorse gick ja upp lite senare än vanligt. Hade en tid hos kuratorn 08:00, så gick dit o var där en bra stund och pratade om allt mellan himmel och jord, om sånt som är jobbigt och stressen. Sen efter de hade jag två lektioner till o nu har ja lunchrast. 

Nu på eftermiddagen måste jag jobba svenska.. men ja får väl överleva! Och sen ska jag o Annie iväg till Landvetter för att handla mat inför helgen, då vi båda jobbar. Kommer bli mysigt! Pussokram 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback