Kort kvällsupdate

Go'kväll på er! Hoppas allt är bra med er, med mig är de hyffsat bra, synd att klaga!

Vaknade imorse tidigt, jag som hade väntat mig en lååång sovmorgon? Nä de var lika bra att gå upp och göra de bästa av dagen! Så gjorde iordning en god frukost och slötittade på tv:n hela morgonen, fixade lite betalningar och sånt viktigt som skulle vara klart innan helgen. Sen tog jag och mamma en promenix ner till allum för handling, köpte några julklappar till så nu har jag bara några kvar, woho! Sen åt jag en go middag, packade ner mat till helgen och lite andra saker, sen tog jag bussen 16:18 mot skolan och 1,5 timme senare var jag på skolan. Hämtade snabbt mina grejer ner till bullebyn (sover i Hanna & Emma's stuga denna helgen) och sen stack jag iväg för att nappa flasklammet. Sen när jag och Bella kom in satt vi på en film och hon gick för en stund sen.
 
Nu är klockan snart 9 och jag ska ut och nappa lammet nu en sista gång innan natten. Imorgon är de jobbdag, tidig och kall morgon.. nä ush, ska mysa ner mig med en film nu innan jag somnar tänkte jag, för då sover jag som bäst! Nä nu ut och nappa, puss&kram 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback