Lugn helg

Gomorgon på er! Tänkte bara göra ett snabbt inlägg nu under min frukostrast som snart är slut.
 
De har inte varit så aktiv uppdatering nu under helgen, jag har inte haft någon blogglust, internetet är segt och jag har inte haft någon ork, de är jobbigt att jobba helg (tungt speciellt) och när jag kommer in så är jag mer lr mindre död.. haha! Men detta brukar släppa efter några veckor när jag har jobbat regelbundet. Min tanke var oxå att träna lite kondition denna helg, men har jag kommit iväg o sprungi? Nej. Så idag tänkte jag faktist försöka göra de, dels för att vädret är bättre och dels för att man mår så jäkla mycket bättre efteråt! Slutar vid 16-tiden och då tänkte jag ge mig ut, woho.
 
Annars har helgen varit ganska lugn. Den första lammnings-gruppen är beräknade att börja lamma på måndag, men vissa har redan börjat fylla juvren mycket så om vi har tur kanske de redan kommer till kvällen/natten? Dom har varit fyllda nu sen fredags, så hoppas verkligen dom kommer idag/ikväll. Annars är de somsagt ganska lugnt, en lugn jobbhelg och ingenting har (än så länge) börjat bråka, ännu mer woho!

Nä nu ska ja ge mig ut igen, vi hörs. Pussokram 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback