14/10

Go'kväll på er! Hoppas er dag har varit till belåtenhet, de har min iallafall, eller synd att klaga!
 
Kom till skolan 09:30, då passade jag och Brolin att städa stugan, jag plockade undan alla papper på golvet och han dammsög, ett radarteam. Hade min första lektion, religion 10:20 och lunch efter de. Ridning på eftermiddag och kan bara säga att Bohun var riktigt taggad och galen i galoppen, men kul va de! Hade min sista lektion, matte, nu i eftermiddags 16-17. Åt sedan middag, tog mig ner till gymmet vid 18:15 och körde ett hårt, intensivt och svettigt spinningpass på 45 min, de var nog något av de jobbigaste jag gjort.. men man får snygg rumpa och bra kondition, wiho! Efter de tog jag en dusch, ätit kvällsmat och ska nu strax sova. Är vääldigt trött efter dagen så sova nu skulle vara perfekt. 

Har inget mer att säga, puss 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback